آیا سطح کراتینین بالا بیماری کلیوی

جمعه 20 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا سطح کراتینین بالا بیماری کلیوی

آیا سطح کراتینین بالا بیماری کلیوی


سطح کراتینین یک شاخص مهم در ارزیابی چگونه کلیه خود را سطح functioning.Persistent کراتینین بالا است با disease.However کلیه است، سطح کراتینین موقت بالا ممکن است توسط شرایط دیگر ایجاد می شود.

علل سطح کراتینین بالا

* کم شدن آب بدن یا مصرف ناکافی آب می تواند غلظت مواد زائد و سموم در خون را افزایش می شود، در نتیجه باعث سطح کراتینین برای افزایش نسبتا.

* ورزش شدید بیش از حد می تواند متابولیسم عضله را افزایش می دهد، در نتیجه در سطح کراتینین بالا.

* اگر شما یک مقدار زیادی از گوشت را در یک زمان،: کراتین ectogenic increase.Creatinine، حاصل از کراتین است.

شرایط فوق تنها می تواند سطح کراتینین شود برای افزایش temporarily.If عوامل trigging حذف، سطح کراتینین شما soon.However طبیعی بهبود می یابند، در صورتی که سطح کراتینین بالا مداوم رخ می دهد، می توان آن را با بیماری کلیوی ایجاد می شود.

سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی

کلیه ها نقش مهمی در بدن ما ایفا می کنند. آنها مسئول برای فیلتر کردن خون و از بین بردن مواد زائد را از خون در شکل ادرار هستند. با این حال، تنوع شرایط و بیماری وجود دارد که می تواند به کلیه ها، مانند دیابت، بیماری های خود ایمنی، و غیره فشار خون بالا وقتی کلیه ها دچار اختلال شود، آنها را به کار adequately.As نتیجه شکست مختل، سطح کراتینین بالا رخ می دهد. اگر شما با سطح کراتینین بالا تشخیص داده می شود، شما ابتدا باید به پیدا کردن علل و پس از آن را راه حل با توجه به کاهش آن.

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در بیماری کلیوی؟

سطح کراتینین بالا شاخص عملکرد decline.To سطح کراتینین کمتر بالا کلیوی بیماری کلیوی است، هدف اصلی از درمان است برای بازگرداندن اختلال در بافت کلیه و بهبود عملکرد کلیوی.

داروهای گیاهی چینی توصیه می شود برای کاهش سطح کراتینین بالا. این داروها می توانند خود بازسازی بافت های اختلال کلیه به بازگرداندن عملکرد کلیه را فعال کنید. اگر کلیه ها می توانند بهتر کار کنند، آنها قادر خواهند بود برای کمک به بدن خلاص شدن از شر مواد زائد از body.Thus ها، سطح کراتینین بالا خواهد شد به تدریج کاهش داد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیوی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.